E-posta Destek Süreci

Destek taleplerinizi konularına göre ilgili e-posta adreslerine gönderebilirsiniz. Gönderilen e-posta adresi sistemde kayıtlı olan abone e-posta adresleriyle eşleştirilir. her durumda tarafınıza özel destek kaydı oluşturulur. Destek talebiniz ilgili bölüm tarafından üstlenilerek en kısa sürede yerine getirilir.

Çağrı Merkezi Destek Süreci

0850 511 11 40 numaralı telefonumuza iletilen talepler, çağrı merkezimiz tarafından destek kaydına dönüştürülür. Oluşan destek kaydı online işlem merkezi üzerinden takip edilebilir. Destek kaydına ilişkin yeni yorumlar yazılabilir. Çağrı Merkezimiz 7x24 hizmet vermektedir.

İLETİŞİM

Eğitim Mahallesi Eylül Sokak Aydın İş Merkezi No:2 D:6 34722 Kadıköy/İstanbul

Genel Müdürlük: +90 (216) 210 0 210

Çağrı Merkezi: +90 (850) 511 1 140

info@alosoft.com.tr

© 2020 alosoft.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.   

Alosoft, İstanbul Telekom Markasıdır.

  • Beyaz LinkedIn Simge
  • Facebook Icon
  • Beyaz Instagram Simge