Image by Julian Hochgesang
Bulut Santral
Birleşik İletişim
Güvenli İletişim
Heryerden İletişim
ALOSOFT BULUT SANTRAL ÖZELLİKLERİ
GELİŞMİŞ DAHİLİ YÖNETİMİ

Bulut Santralin her dahili numarasına özel tanımlamalar yapabilir,farklı ihtiyaçlara göre çağrı trafiğini yönlendirebilir ve yönetebilirsiniz.

KUYRUK YÖNETİMİ
 

Bulut Santral Kuyruk yönetimi ile dışardan gelen her çağrıyı aynı yada farklı bekleme müzikleri dinleterek belirli bir dahili grubu yada profiller arasında sıra ile aktarabilir, karşılama anonsuna yönlendirebilir yada dış arama başlatabilirsiniz.

MESAİ SAATİ SENARYOLARI

Haftalık çalışma günleri ve mesai saatlerinizin tanımlamasını yaparak bu saatler dışında gelen aramalara mesai saati dışı anonsu yapabilir, mesai saati dışında telefonları farklı yerlere yönlendirebilirsiniz.

GELİŞMİŞ ARAMA YÖNETİMİ

Çağrının nereden başladığından bağımsız olarak (dahiliden yada dışarıdan) Bulut Santral üzerinde çağrının rotasını istediğiniz gibi yönlendirebilirsiniz.

BEKLEME MÜZİKLERİ
 

Bulut Santrale gelen çağrılarda isteğinize göre dahililerinize bağlanana kadar geçen sürede arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz.

EŞ ZAMANLI SINIRSIZ ÇAĞRI

Bulut Santral hizmeti ile aynı anda birden fazla arama yapabilir ve çağrı karşılayabilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin çağrı karşılama sınırı yoktur.

WEB ARAYÜZÜ

Web arayüzü üzerinde gelen tüm çağrıları ve dahililerinizi görebilir, ayrıca detaylı raporlamalar alabilirsiniz.

TELEKONFERANS ÖZELLİĞİ
 

Bulut Santral üzerinde katılımcı ve süre sınırı olmadan şifreli yada şifresiz telekonferans yapabilirsiniz.

SES KAYIT SİSTEMİ

Tüm aramaları dahili bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Santral sunucusu üzerinde tutulmaktadır. Bulut Santralde 1 gün ile 365 gün arasında tüm kayıtlar isteğinize göre saklanabilmektedir.

SESLİ KARŞILAMA (IVR)

Sesli karşılama menüleri (IVR) anonsları ile şirketinize özel karşılama anonsları oluşturabilirsiniz. Şirketinize ait farklı departmanlar için yada farklı dış numaralarınız için farklı karşılama anonsları da oluşturmanız mümkün

MESAİ İÇİ VE DIŞI SENARYOLARI
 

Bulut Santral hizmetinde, mesai içi ve mesai dışı için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Öğle arası, akşam, tatil yada özel günlerde farklı karşılama senaryoları ayarlayabilirsiniz

ŞUBELER ARASINDA ÜCRETSİZ GÖRÜŞME

Tüm ofislerinizi, binalarınızı yada şubelerinizi tek bir Bulut Santral arkasında toparlayarak dahililer arasında yapılacak olan tüm görüşmeleri ücretsiz yapabilirsiniz.

AKILLI TELEFON VE PC DESTEĞİ

Akıllı telefon, tablet yada bilgisayarınıza yüklenecek uygulama ile ilave bir donanıma gerek kalmadan Bulut Santralin dahilisi olabilirsiniz.

GELİŞMİŞ RAPORLAMA
 

Arayan numara, aranan numara, süre, çağrı kaydı, tarih, arama sonucu vs. bilgilerine göre detaylı olarak rapor alabilirsiniz. Tüm raporları web arayüzünden görebildiğiniz gibi excell yada pdf olarak indirebilirsiniz.

KOLAY TAŞIMA

Bulut Santrali internete bağlı olan her yerden kullanabilir ve yönetebilirsiniz. Taşınma gibi durumlarda sadece IP telefonlarınızı taşımanız yeterli olmaktadır.

İLETİŞİM

Eğitim Mahallesi Eylül Sokak Aydın İş Merkezi No:2 D:6 34722 Kadıköy/İstanbul

Genel Müdürlük: +90 (216) 210 0 210

Çağrı Merkezi: +90 (850) 511 1 140

info@alosoft.com.tr

© 2020 alosoft.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.   

Alosoft, İstanbul Telekom Markasıdır.

  • Beyaz LinkedIn Simge
  • Facebook Icon
  • Beyaz Instagram Simge