ALOSOFT BULUT ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ
WALL BOARD
Kampanyalarınıza uygun özelleştirilebilir ve tüm web platformlarında görüntüleyebilirsiniz.
TEXT TO SPEECH
TTS uygulaması ile elektronik ortamdaki yazıları insan sesi doğallığında ve net bir şekilde seslendirir.
GELİŞMİŞ RAPORLAMA
Şirket, kampanya yada agent bazlı arayan numara, aranan numara, süre, çağrı kaydı, tarih, arama sonucu vs. bilgilerine göre detaylı olarak rapor alabilirsiniz.
CRM VE ERP ENTEGRASYONLARI
Api ve Web servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.
SESLİ KARŞILAMA (IVR)
IVR anonsları ile şirketinize özel istediğiniz kadar karşılama anonsları oluşturabilirsiniz
ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR EKRANLAR
Supervisor, agent, kampanya, raporlama yada tüm ekranları kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.
PREDİCTİVE DİALER
Predictive dialer ve scripter ile hedef kitlenize uygun outbound kampanyalar oluşturabilirsiniz.
ÇAĞRI SES KAYIT
Tüm aramaları agent bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Çağrı Merkezi sunucusu üzerinde tutulmaktadır.
GÜVENLİK VE SLA
Bulut Çağrı Merkezini internete bağlı olan her yerden kullanabilir ve yönetebilirsiniz.