Çağrı Merkezi Çalışanı
Bulut Çağrı Merkezi
Sınırlama Yok
Taahhüt Yok
​7X24 Destek
​Bulut Tabanlı Altyapı
​Hızlı Entegrasyonlar ve API Desteği
ALOSOFT BULUT ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ
WALL BOARD

Kampanyalarınıza uygun özelleştirilebilir ve tüm web platformlarında görüntüleyebilirsiniz.

TEXT TO SPEECH
 

TTS uygulaması ile elektronik ortamdaki yazıları insan sesi doğallığında ve net bir şekilde seslendirir.

GELİŞMİŞ RAPORLAMA

Şirket, kampanya yada agent bazlı arayan numara, aranan numara, süre, çağrı kaydı, tarih, arama sonucu vs. bilgilerine göre detaylı olarak rapor alabilirsiniz.

CRM VE ERP ENTEGRASYONLARI

Api ve Web servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.

SESLİ KARŞILAMA (IVR)
 

IVR anonsları ile şirketinize özel istediğiniz kadar karşılama anonsları oluşturabilirsiniz

ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR EKRANLAR

Supervisor, agent, kampanya, raporlama yada tüm ekranları kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.

PREDİCTİVE DİALER

Predictive dialer ve scripter ile hedef kitlenize uygun outbound kampanyalar oluşturabilirsiniz.

ÇAĞRI SES KAYIT
 

Tüm aramaları agent bazında kaydedebilirsiniz. Ses kayıtları Bulut Çağrı Merkezi sunucusu üzerinde tutulmaktadır.

GÜVENLİK VE SLA

Bulut Çağrı Merkezini internete bağlı olan her yerden kullanabilir ve yönetebilirsiniz.

İLETİŞİM

Eğitim Mahallesi Eylül Sokak Aydın İş Merkezi No:2 D:6 34722 Kadıköy/İstanbul

Genel Müdürlük: +90 (216) 210 0 210

Çağrı Merkezi: +90 (850) 511 1 140

info@alosoft.com.tr

© 2020 alosoft.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.   

Alosoft, İstanbul Telekom Markasıdır.

  • Beyaz LinkedIn Simge
  • Facebook Icon
  • Beyaz Instagram Simge